26.8.10

Hola Justin :
I have to say that you are my whole life, that without you can not take even a day! every day of my life I'm thinking of you & me questions you asked me? everything reminds me of you, and everything related to you .. me it can do no more, I'm going crazy, I NEED, WANT, DREAM, LOVE & ME WANT TO SEE. Something that would need to be happy, Thank you so, I love you with all my heart ♥
Yo .. Ángeles.

-----
Tengo que decirte que sos mi vida entera , que sin vos no aguanto ni un dia ! todos los dias de mi vida estoy pensandote & me pregunto "QUE ME HICISTE ?" que todo me hace acordar a vos , y todo se me relaciona con vos .. esto ya no puede más , me estoy volviendo loca , NECESITO , QUIERO , SUEÑO , DESEO & ME ENCANTARÍA VERTE. ALGO de lo que necesitaria para ser feliz, Gracias por tanto,Te amo con todo mi corazon ♥ Yo .. ÁngeLes.